Cukiernia Sowa to polska, rodzinna marka z prawie 80-letnią tradycją. Nasze punkty handlowe znajdują się w ok. 60 miastach, a już niebawem na mapie Krakowa pojawi się nasz nowy lokal w Parku Handlowym Zakopianka! Filarami niezbędnymi do funkcjonowania i rozwoju naszej firmy są profesjonalni i zaangażowani członkowie kadry zarządzającej. Obsługa klienta jest dla nas równie ważna co jakość naszych ręcznie produkowanych wyrobów, dlatego wysokie standardy przyświecają nam jako cel każdego dnia. Jeśli jesteś odpowiedzialną i dobrze zorganizowaną osobą, lubisz pracę z ludźmi, a funkcjonowanie punktów handlowych/usługowych znasz od podszewki dołącz do naszego zespołu #SowaTeam jako:
Kierownik zmiany
Najważniejsze obowiązki:
- organizowanie pracy i zarządzanie podległym zespołem
- dbanie o ekspozycję asortymentu oraz jego dostępność w sklepie stacjonarnym
- samodzielna obsługa klienta i utrzymywanie jakości obsługi w punkcie na poziomie zgodnym z firmowymi standardami
- planowanie i realizacja celów liczbowych i jakościowych sklepu
- kontrolowanie stanów magazynowych, zamówienie i zwroty towarów za pomocą systemu ERP Vendo
- przygotowywanie raportów, analiz sprzedażowych
- tworzenie grafików dla podległych pracowników oraz rozliczanie czasu pracy
- motywowanie, szkolenia i rozwój zespołu w duchu pozytywnej dyscypliny, a także bieżące rozwiązywanie konfliktów
- raportowanie wyników do regionalnego managera sprzedaży oraz rozliczenie punktu
- otwarcia/zamknięcia punktu, nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sklepu - w tym przestrzeganie standardów HACCP i Dobrej Praktyki Higienicznej
UWAGA!
Aktualnie trwają przygotowania do otwarcia naszego nowego punktu w Parku Handlowym Zakopianka, dlatego niezbędne jest wdrożenie nowego zespołu w już dobrze funkcjonującym sklepie na terenie Krakowa. Rozpoczniesz swoją pracę od szkolenia na stanowisku sprzedawcy i asystenta kierownika, ponieważ musisz przyswoić nasze standardy i dobre praktyki od podstaw. Tylko dzięki kompleksowemu zapoznaniu się z procedurami panującymi w naszej firmie, staniesz się współautorem sukcesu i rozwoju sieci.
Ponadto podczas wdrożenia weźmiesz udział w obowiązkowym 3-dniowym szkoleniu w naszej siedzibie w Bydgoszczy.
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (kierowniczym lub liderskim) w branży handlowej FMCG, usługach lub gastronomii
- gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do soboty oraz w handlowe niedziele (7:00-22:00)
- doskonałe umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
- świetna organizacja pracy własnej i zespołu
- zaangażowanie i nastawienie na realizację celów biznesowych
- samodzielność, proaktywność w działaniu
- staranność i dbałość o standardy
- znajomość podstaw prawa pracy i zasad HACCP oraz Dobrej Praktyki Higienicznej
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w swobodnej komunikacji z klientem
Oferujemy:
- szkolenia i wszelkie niezbędne narzędzia do pracy
- rozwój ważnych dla Ciebie kompetencji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatne usługi medyczne
- szeroki pakiet socjalny (karty Pluxee – dawne Sodexo, talony świąteczne, zniżki pracownicze, dopłaty do Multisport i OK-System, Kafeteria, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego)
- spotkania integracyjne
- nie mamy owocowych czwartków, ale mamy pod ręką inne specjały :)
Po prostu bądź SOWĄ i aplikuj już dziś.
Czekamy na Ciebie!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230.