Rebranding segmentu wytrawnego w naszej cukierni to krok naturalnej ewolucji – od Sowa Lunchowa do Sowa Bistro. Zmiana nazwy odzwierciedla poszerzoną ofertę, w której obok klasycznych lunchowych propozycji pojawiły się również śniadania, dania obiadowe i słodkie przekąski. Towarzyszy temu nowe logo i identyfikacja wizualna, które podkreślają nowoczesny, a jednocześnie przyjazny charakter marki. Symbol pokrywki w logotypie odnosi się do gościnności, jakości i odkrywania nowych smaków, które – jak pod przykryciem patery – czekają na swoich gości.
Wraz z rebrandingiem Sowa Bistro zmieniamy również opakowania, w których serwujemy nasze produkty. Nowe rozwiązania zostały zaprojektowane tak, aby ograniczyć liczbę wykorzystywanych surowców – dominować będzie plastik, który łatwiej poddaje się recyklingowi. Dodatkowo etykiety otrzymają czytelne oznaczenia ułatwiające segregację odpadów, tak by każdy nasz gość mógł w prosty sposób zadbać o środowisko. Nowe opakowania to nie tylko praktyczność i estetyka, ale także wyraz odpowiedzialności – bo wierzymy, że smak i jakość idą w parze z troską o planetę.
W nowej odsłonie Sowa Bistro stawiamy także na przejrzystość i świadome wybory. Na każdym opakowaniu znajdzie się oznaczenie Nutri-Score, które w prosty sposób podpowiada, jak dany produkt wpisuje się w zasady zdrowego odżywiania. Dodatkowo wybrane propozycje otrzymają wyróżnienia za swoje wartości odżywcze, takie jak „wysoka zawartość białka" czy „źródło błonnika pokarmowego". Dzięki temu nasi goście mogą sięgać po ulubione dania nie tylko kierując się smakiem, ale również wiedząc, że wspierają swoje codzienne potrzeby żywieniowe.