Head of Marketing

Z czym kojarzy Ci się Cukiernia Sowa? Jeśli Twoja pierwsza myśl to przepyszne wyroby to świetnie trafiłeś/aś! I choć nasze produkty bronią się same, działania marketingowe, które podejmujemy mają bardzo szerokie spectrum. Jeśli chcesz być częścią naszej rodzinnej marki, masz głowę pełną pomysłów i doświadczenie w prowadzeniu działu kreatywnego, a do tego jesteś świetnie zorganizowaną osobą, dołącz do naszego zespołu jako: 

 

Head of Marketing

 

Twój zakres obowiązków:

  • kierowanie pracą i zarządzanie kilkuosobowym zespołem marketingu
  • tworzenie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej
  • opracowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym
  • kreowanie i rozwijanie wizerunku marki
  • zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych, tworzenie i realizacja strategii komunikacji, monitorowanie interakcji z użytkownikami
  • koordynowanie działań PR i CSR firmy
  • planowanie, zarządzanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych w różnych kanałach
  • odpowiedzialność za efektywną komunikację działu i współpracę z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
  • koordynowanie i współtworzenie materiałów promocyjnych: folderów, prezentacji, materiałów reklamowych, w tym grafik, filmów itp.
  • monitorowanie eventów branżowych oraz koordynowanie wydarzeń marketingowych/PR, w tym uczestnictwo w konferencjach, targach itp.
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, agencjami, drukarniami, w tym bieżące negocjowanie warunków współpracy
  • współtworzenie strategii wdrażania nowych produktów
  • ocena działań komunikacyjnych wraz z propozycjami zmian dostosowanych do aktualnej sytuacji rynkowej
     

Wymagania:

  • min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu
  • umiejętność tworzenia strategii i planów marketingowych
  • umiejętność prowadzenia oraz realizacji kilku projektów jednocześnie
  • świetna organizacja pracy własnej i zespołu, wysoce zaawansowana umiejętność priorytetyzacji zadań
  • znajomość mechanizmów obszaru digital marketingu oraz trendów rynkowych, a także narzędzi marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem GOOGLE Ads i Analytics)
  • skuteczna analiza efektywności biznesowej wdrożonych działań online (SEM, SEO, Content Marketing, Social Media), wyciąganie wniosków z danych, a następnie przekładanie ich na konkretne inicjatywy
  • znajomość trendów w komunikacji i umiejętność skutecznego dotarcia z przekazem do zróżnicowanych grup odbiorcówlogiczne myślenie i ustrukturyzowane podejście do rozwiązywania problemów
  • czynne prawo jazdy kat. B 

Mile widziane:

  • doświadczenie w branży gastronomicznej / FMCG
  • znajomość j. angielskiego 

Oferujemy:

  • realny wpływ na biznes oraz rozwój marki poprzez działania marketingowe
  • wszelkie niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy do użytku prywatnego
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • wynagrodzenie zasadnicze i premie
  • dofinansowanie do kart sportowych
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego

Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.

Czekamy na Ciebie! 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez  CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230.

Ustawienia dostępności

Dzisiaj jest sobota 19 lipca. Imieniny obchodzą: Arseniusz, Marcin, Wincenty, Lutobor, Rufin, Zdziesuł, Piotr