Z czym kojarzy Ci się Cukiernia Sowa? Jeśli Twoja pierwsza myśl to przepyszne wyroby to świetnie trafiłeś/aś! I choć nasze produkty bronią się same, działania marketingowe, które podejmujemy mają bardzo szerokie spectrum. Jeśli chcesz być częścią naszej rodzinnej marki, masz głowę pełną pomysłów i doświadczenie w prowadzeniu działu kreatywnego, a do tego jesteś świetnie zorganizowaną osobą, dołącz do naszego zespołu jako:
Head of Marketing
Twój zakres obowiązków:
- kierowanie pracą i zarządzanie kilkuosobowym zespołem marketingu
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej
- opracowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- kreowanie i rozwijanie wizerunku marki
- zarządzanie obecnością marki w mediach społecznościowych, tworzenie i realizacja strategii komunikacji, monitorowanie interakcji z użytkownikami
- koordynowanie działań PR i CSR firmy
- planowanie, zarządzanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych w różnych kanałach
- odpowiedzialność za efektywną komunikację działu i współpracę z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
- koordynowanie i współtworzenie materiałów promocyjnych: folderów, prezentacji, materiałów reklamowych, w tym grafik, filmów itp.
- monitorowanie eventów branżowych oraz koordynowanie wydarzeń marketingowych/PR, w tym uczestnictwo w konferencjach, targach itp.
- współpraca z partnerami zewnętrznymi, agencjami, drukarniami, w tym bieżące negocjowanie warunków współpracy
- współtworzenie strategii wdrażania nowych produktów
- ocena działań komunikacyjnych wraz z propozycjami zmian dostosowanych do aktualnej sytuacji rynkowej
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu
- umiejętność tworzenia strategii i planów marketingowych
- umiejętność prowadzenia oraz realizacji kilku projektów jednocześnie
- świetna organizacja pracy własnej i zespołu, wysoce zaawansowana umiejętność priorytetyzacji zadań
- znajomość mechanizmów obszaru digital marketingu oraz trendów rynkowych, a także narzędzi marketingowych (ze szczególnym uwzględnieniem GOOGLE Ads i Analytics)
- skuteczna analiza efektywności biznesowej wdrożonych działań online (SEM, SEO, Content Marketing, Social Media), wyciąganie wniosków z danych, a następnie przekładanie ich na konkretne inicjatywy
- znajomość trendów w komunikacji i umiejętność skutecznego dotarcia z przekazem do zróżnicowanych grup odbiorcówlogiczne myślenie i ustrukturyzowane podejście do rozwiązywania problemów
- czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- doświadczenie w branży gastronomicznej / FMCG
- znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- realny wpływ na biznes oraz rozwój marki poprzez działania marketingowe
- wszelkie niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy do użytku prywatnego
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- wynagrodzenie zasadnicze i premie
- dofinansowanie do kart sportowych
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
Jeśli czujesz, że to praca dla Ciebie, wyślij CV przez nasz formularz już dziś.
Czekamy na Ciebie!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonych przez CUKIERNIĘ SOWA Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000923230.