Regulamin Programu Lojalnościowego „Karta Kawosza” 

 

Aktualizacja: Bydgoszcz dnia 30.07.2025 r. 

 

1. Organizatorem Programu Lojalnościowego “Karta Kawosza” jest Cukiernia Sowa sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, adres: ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numer KRS: 0000923230, NIP: 9671053672, BDO 000021931, kapitał zakładowy 15.000.000 zł. 

2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniższe pojęcia oznaczają:

a. Organizator – Cukiernia Sowa sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, adres: ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numer KRS: 0000923230, NIP: 9671053672, BDO 000021931, kapitał zakładowy 15.000.000 zł. 

b. Program / Program Lojalnościowy – akcja promocyjna pod nazwą „Karta Kawosza”, organizowana przez Organizatora na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie, skierowana do klientów cukierni uczestniczących w Programie. 

c. Uczestnik – każda osoba fizyczna dokonująca zakupu kawy w cenie regularnej w cukierniach uczestniczących w Programie i biorąca udział w Programie na zasadach określonych w Regulaminie. 

d. Cukiernie uczestniczące w Programie – wszystkie punkty sprzedaży stacjonarnej prowadzone pod marką Cukiernia Sowa na terenie Polski, które posiadają w swojej ofercie napoje kawowe.

e. Karta Kawosza / Karta – specjalna karta wydawana przez Organizatora, służąca do zbierania naklejek przyznawanych za zakup kawy w cenie regularnej. Karta może być imienna lub ogólna – zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej cukierni. 

f. Naklejka – oznaczenie w postaci naklejki przyznawanej Uczestnikowi za każdy zakup kawy w cenie regularnej, przeznaczone do naklejania na Karcie Kawosza. 

g. Kawa w cenie regularnej – napój kawowy znajdujący się w standardowej ofercie cukierni, sprzedawany poza akcjami promocyjnymi i rabatami. 

h. Oferta standardowa – zestaw kaw dostępnych w regularnym menu danej cukierni, bez dodatków takich jak dodatkowe espresso, syropy smakowe, bita śmietana itp. 

i. Nagroda – jedna kawa z oferty standardowej wydana Uczestnikowi po przekazaniu Karcie z co najmniej siedmioma (7) zebranymi naklejkami. 

j. Regulamin – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego „Karta Kawosza”, określający zasady i warunki uczestnictwa w Programie. 


3. W Programie uczestniczą wszystkie sklepy stacjonarne Cukiernia Sowa w Polsce posiadające w swojej ofercie kawę. 


4. Program trwa do odwołania. O terminie zakończenia Programu Organizator powiadomi za pośrednictwem strony internetowej www.cukierniasowa.pl z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. 

5. Program skierowany jest do wszystkich osób dokonujących w cukierniach uczestniczących w Programie zakupu dowolnej kawy w cenie regularnej. 


6. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, które obowiązują w cukierni. 


7. Uczestnik Programu przy zakupie otrzymuje jedną naklejkę za każdą zakupioną kawę w cenie regularnej. Naklejkę należy nakleić na specjalną kartę do zbierania naklejek wydawaną przez Organizatora. 


8. Uczestnik Programu, w zamian za 7 (siedem) zebranych naklejek otrzyma kawę z oferty standardowej obowiązującej w Cukierni Sowa, w której dokona wymiany karty na kawę. Za ofertę standardową uznaje się wszystkie napoje kawowe wymienione w menu. Kawa wydawana jest po przekazaniu sprzedawcy karty z zebranymi naklejkami. Wymaganych 7 (siedem) naklejek może być zebranych na więcej niż jednej karcie. 


9. Promocja nie dotyczy kaw paczkowanych. 

 

10. Organizator ma prawo odmowy przyjęcia naklejek uszkodzonych lub budzących wątpliwości co do ich autentyczności. 


11. W Programie honorowane są wyłącznie naklejki wydawane w okresie trwania Programu. Organizator nie honoruje natomiast naklejek hologramowych. 

12. Kawa w zamian za zebrane naklejki wydawana jest w ramach oferty Cukierni Sowa, w której naklejki są wymieniane. Oferty kaw w poszczególnych cukierniach mogą się różnić, a w niektórych dostępna jest wyłącznie ograniczona oferta kawowa. Oferta obowiązująca w danej Cukierni Sowa dostępna jest w cenniku tej cukierni. Kawa w zamian za zebrane naklejki wydawana jest bez ekstra dodatków np. dodatkowego espresso, syropu itp. 

13. Regulamin Programu dostępny jest na stronie internetowej www.cukierniasowa.pl 


14. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian regulaminu Programu, z poszanowaniem praw nabytych przez Uczestników Programu. Zmiany regulaminu ogłaszane będą na stronie internetowej www.cukierniasowa.pl i wejdą w życie z dniem ogłoszenia. 

 

15. Reklamacje i uwagi należy zgłaszać w cukierni lub na adres: bok@cukierniasowa.pl


16. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 30 dni od dnia wpływu do Organizatora. 


17. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu lojalnościowego, którzy zgłaszają reklamację jest Organizator. Kontakt z Organizatorem możliwy jest pod adresem: Cukiernia Sowa spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, adres e-mail: iod@cukierniasowa.pl. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się na zasadach przewidzianych obowiązującym prawem oraz zgodnie z polityką prywatności Organizatora. 

18. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu rozpatrywania reklamacji, obsługi Programu lojalnościowego oraz wykonania innych obowiązków wynikających z Regulaminu i przepisów prawa. 


19. W związku z celami wskazanymi w ust. 2 powyżej: 

a. podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby przekazującej art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”), 

b. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do rozpatrywania reklamacji, 

c. odbiorcami danych osobowych są lub będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz Organizator, podmioty współpracujące i świadczące usługi wspomagające, w tym wsparcie techniczne dla przechowywania danych osobowych, dostawca serwera, 

d. dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane do chwili wygaśnięcia wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających z Programu lojalnościowego,
e. przetwarzanie obejmuje: imię (imiona) i nazwisko, nr telefonu, adres do doręczeń, adres e-mail. 


20. Dane osobowe Uczestników podawane są dobrowolnie, ale ich podanie jest niezbędne do zgłoszenia reklamacyjnego. Dane osobowe uczestników są niezwłocznie usuwane po zakończeniu Programu lojalnościowego, w tym wydaniu Nagród i dochowaniu obowiązków publiczno-prawnych, z zastrzeżeniem przypadków, w których istnieje inna podstawa ich przetwarzania. 


21. Uczestnikowi przysługuje prawo do: 

a. dostępu do swoich danych osobowych, 

b. sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 

c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, 

d. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów, na jaki była udzielona, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 

e. przeniesienia danych osobowych, 

f. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

g. W celu realizacji praw przysługujących osobie, której dane dotyczą należy skontaktować się z Organizatorem.

Ustawienia dostępności

Dzisiaj jest czwartek 18 września. Imieniny obchodzą: Irena, Józef, Fereol, Zachariasz, Dobrowit, Stefania, Zachary, Ryszarda, Tytus, Baltazar, Sobierad