Aktualizacja: Bydgoszcz dnia 14.10.2025 r.
1. Organizatorem Programu Lojalnościowego “Karta Kawosza” jest Cukiernia Sowa sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy, adres: ul. ks. J. Schulza 3, 85-315 Bydgoszcz, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numer KRS: 0000923230, NIP: 9671053672, BDO 000021931, kapitał zakładowy 15.000.000 zł. 
2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniższe pojęcia oznaczają:
3. W Programie uczestniczą wszystkie sklepy stacjonarne Cukiernia Sowa w Polsce posiadające w swojej ofercie kawę. 
4. Program trwa do odwołania. O terminie zakończenia Programu Organizator powiadomi za pośrednictwem strony internetowej www.cukierniasowa.pl z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem. 
5. Program skierowany jest do wszystkich osób dokonujących w cukierniach uczestniczących w Programie zakupu dowolnej kawy w cenie regularnej.
6. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, które obowiązują w cukierni. 
7. Uczestnik Programu przy zakupie otrzymuje jedną naklejkę za każdą, dowolną zakupioną kawę w cenie regularnej, w tym również za zakup kawowego napoju sezonowego z aktualnej na dzień zakupu oferty Cukierni. Naklejkę należy nakleić na specjalną kartę do zbierania naklejek wydawaną przez Organizatora.
8. Uczestnik Programu, w zamian za 7 (siedem) zebranych naklejek otrzyma kawę z oferty standardowej obowiązującej w Cukierni Sowa, w której dokona wymiany karty na kawę. Za ofertę standardową uznaje się wszystkie napoje kawowe wymienione w menu. Kawy standardowej nie stanowi napój sezonowy. Kawa wydawana jest po przekazaniu sprzedawcy karty z zebranymi naklejkami. Wymaganych 7 (siedem) naklejek może być zebranych na więcej niż jednej karcie.
9. Promocja nie dotyczy kaw paczkowanych. 
10. Organizator ma prawo odmowy przyjęcia naklejek uszkodzonych lub budzących wątpliwości co do ich autentyczności.
11. W Programie honorowane są zarówno naklejki, jak i naklejki hologramowe. Dopuszcza się możliwość umieszczania na jednej Karcie zarówno naklejek, jak i hologramów (sposób mieszany), pod warunkiem, że liczba zebranych oznaczeń spełnia wymagania określone w Regulaminie.
12. Organizator akceptuje Karty zarówno w aktualnie, jak i poprzednio obowiązującej szacie graficznej. W okresie przejściowym sukcesywnie wprowadzana jest nowa wersja graficzna Karty, która zastępuje dotychczasową. Niezależnie od wersji szaty graficznej, wszystkie poprawnie uzupełnione Karty (spełniające warunki Programu) uprawniają do odbioru nagrody.
13. Kawa w zamian za zebrane naklejki wydawana jest w ramach oferty Cukierni Sowa, w której naklejki są wymieniane. Oferty kaw w poszczególnych cukierniach mogą się różnić, a w niektórych dostępna jest wyłącznie ograniczona oferta kawowa. Oferta obowiązująca w danej Cukierni Sowa dostępna jest w cenniku tej cukierni. Kawa w zamian za zebrane naklejki wydawana jest bez ekstra dodatków np. dodatkowego espresso, syropu itp.
14. Regulamin Programu dostępny jest na stronie internetowej www. Cukierniasowa.pl.
15. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian regulaminu Programu, z poszanowaniem praw nabytych przez Uczestników Programu. Zmiany regulaminu ogłaszane będą na stronie internetowej www.cukierniasowa.pl i wejdą w życie z dniem ogłoszenia.
16. Reklamacje i uwagi należy zgłaszać w cukierni lub na adres: bok@cukierniasowa.pl.
17. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 30 dni od dnia wpływu do Organizatora.
18. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu lojalnościowego, którzy zgłaszają reklamację jest Organizator. Kontakt z Organizatorem możliwy jest pod adresem: Cukiernia Sowa spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Schulza 3, 85 – 315 Bydgoszcz, adres e-mail: iod@cukierniasowa.pl. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się na zasadach przewidzianych obowiązującym prawem oraz zgodnie z polityką prywatności Organizatora.
19. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu rozpatrywania reklamacji, obsługi Programu lojalnościowego oraz wykonania innych obowiązków wynikających z Regulaminu i przepisów prawa.
20. W związku z celami wskazanymi w ust. 2 powyżej
21. Dane osobowe Uczestników podawane są dobrowolnie, ale ich podanie jest niezbędne do zgłoszenia reklamacyjnego. Dane osobowe uczestników są niezwłocznie usuwane po zakończeniu Programu lojalnościowego, w tym wydaniu Nagród i dochowaniu obowiązków publiczno-prawnych, z zastrzeżeniem przypadków, w których istnieje inna podstawa ich przetwarzania.
22. Uczestnikowi przysługuje prawo do: